شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰

جلسه هم اندیشی در خصوص توسعه پزشکی ورزشی شهرستان گرمسار

جلسه

این جلسه به منظور برنامه ریزی و هم اندیشی در خصوص توسعه و پیشرفت هیات پزشکی ورزشی شهرستان گرمسار در محل این اداره برگزار شد.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ،این نشست ،با حضور  مهدی صیدیوسفی سرپرست اداره ورزش و جوانان،حوریه گلینی  رئیس هیئت پزشکی ورزشی گرمسار با تعدادی از امدادگران ورزشی برگزارشد.

در این نشست مهدی صیدیوسفی سرپرست اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه به دنبال معرفی هیات های فعال ورزشی در سطح شهرستان گرمسار  هستیم، افزود: با داشتن تعامل و همکاری و ارتباط دو طرفه در هیأت‌های ورزشی نتیجه خوبی در آینده حاصل خواهد شد.

سرپرست  اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار با بیان اینکه داشتن نظم و انضباط در هیات های ورزشی را باید سر لوحه کارمان قرار دهیم، گفت: امروزه جایگاه ورزش در گرمسار مدیون زحمات تمام هیئت‌های ورزشی فعال در شهرستان است.

وی  در ادامه تاکید کرد: تشکیل کمیته‌های ورزشی از برگ برنده‌های هر هیات ورزشی است .

مهدی صیدیوسفی بیان کرد: تعامل و همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی موجب رشد و توسعه ورزش شهرستان خواهدشد.

سرپرست اداره ورزش وجوانان گرمسار گفت:دیدگاه ما تقویت ورزش و حمایت از آن است و تلاش ما بر این است تا حد توان از هیات های ورزشی و ورزشکاران حمایت نماییم.

مهدی صیدیوسفی در پایان خواستار تامین پزشکیار،حضور پزشک ،کادر درمان ،امدادگر ورزشی در تمامی مسابقات با هماهنگی لازم با هیات های مرتبط شد.

گفتنی است رئیس هیات پزشکی  ورزشی و اعضای هیات  نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.